Programul de dezvoltare prin sesiuni interactive furnizează procese și metode suport pentru aplicarea strategiilor de dezvoltare a unei afaceri din toate punctele de vedere. Aceste sesiuni se derulează împreună cu managerii în cadrul unui grup de învățare. Pentru proprietari de afaceri și management (top și middle) se organizează atât reuniuni lunare (cu membrii unui grup de lucru care participă la workshop-uri destinate dezvoltării afacerilor, resurselor umane, operațiunilor etc.) cât și sesiuni de coaching. Serviciile furnizate se implementează conform strategiilor The Alpha Group, divizia a Nobel Manhattan UK (o platformă internațională formată din grupuri de antreprenori) - privind creșterea intensivă a afacerilor pentru aplicarea cărora firma noastră deține licență.

CE I-AR INTERESA PE LIDERII CARE PARTICIPĂ LA REUNIUNILE ALFA?
- Consiliere din partea unei echipe calificate, de elită.
- Șansa de a utiliza tehnica ”brainstorming” pentru strategiile cu potențial de creștere a cifrei de afaceri.
- Posibilitatea de a acționa proactiv și de a te concentra pe strategie în creșterea afacerii (în toate domeniile – o direcție clară pentru companie, obținerea implicării personalului, generarea de noi vânzări, menținerea clienților, creșterea profitului), mai degrabă decât de a reacționa la sarcini cotidiene.
- Siguranța că provocările companiei vor fi depășite cu ajutorul comunității Alfa.
- Încrederea că firma ta este bine gestionată și că deciziile la nivel de firmă au fost bine fundamentate.
- Împărtășirea experienței și a cunoștințelor pentru a obține o viziune mai clară și a-ți dezvolta relațiile profesionale.
- Ideile generate în grup care ajută la cristalizarea viziunii personale.
- Satisfacția personală și mândria de a aparţine unui grup inspirațional de elită format din manageri de top ai unor companii recunoscute.
- Motivarea continuă în atingerea potențialului propriu și posibilitatea de auto-evaluare.
- Platforma post reuniuni Alfa, chat pentru membrii, posibilitatea de colaborare punctuală, dezvoltare de rețele orizontale pe întreg lanțul de producție și participarea companiilor din care provin managerii la programe comune de finanțare europeană a investițiilor destinate clusterelor, cercetării, instruirii resursei umane, etc. (link forum discutii)
- Acces la o vastă rețea de proprietari de afaceri din România și din U.E. care vă pot oferi răspunsuri la problemele întâmpinate.

CONDIȚII PENTRU A DEVENI MEMBRU ALFA
Statut: Proprietari de afaceri, patroni, asociați, CEO, COO, directori/manageri.
Competențe : Motivație și aptitudini decizionale și de lucru în echipă (link trimitere la profilul alfa si la chestionar)
Apartenența la societăți/organizații neconcurente.
Aprobarea de a fi inclus, din partea comunității Alfa.

METODA DE CREȘTERE A AFACERILOR PUSĂ ÎN PRACTICĂ
1. Te afli în situația în care compania este în stagnare și se adaptează la oportunități din mers? La reuniune vei afla cum să-ți stabiliești direcții strategice clare și să aplici cele mai bune opțiuni pentru a crește substanțial afacerea companiei.
2. Te confrunți cu problema fluctuației de personal și plecările angajaților buni? La workshop vei învăța strategii practice pentru a vă implica întreg personalul în atingerea obiectivelor și în asumarea misiunii companiei, precum și în crearea unui plan de dezvoltare a leadershipului pentru conducere.
3. Vrei să înțelegi mai bine clienții/consumatorii serviciilor tale? În cadrul seminarului vei afla cum să identifici/generezi potențiali consumatori și să fidelizezi clientul ideal.
4. Vrei să faci față cu succes posibilelor crize economice? Seminarul îți va oferi posibilitatea de a lua măsuri preventive pentru ca afacerea ta să nu intre în declin.
5. Vrei să crești profitul vânzărilor ? Participând la seminar, vei învăța să îți adaptezi modelul de business astfel încât să îți crești substanțial profiturile și să găsești acele strategii de marketing care funcționează pentru afacerea ta.
6. Vrei sa nu te prindă criza financiară nepregatit? Participând la seminar, vei învăța să planifici extinderea afacerii tale la nivel internațional, să-ți creezi alianțe puternice, să reduci costurile și să-ți perfecționezi afacerea pentru obținerea unei valori adăugate mai mari.
7. Vrei să înveți din experiența celorlalți în situații concrete la locul de muncă? La seminar, vei întâlni manageri de elită din companii necompetitoare. Cea mai bună metodă de a înțelege nevoile este cea de a vedea lumea prin ochii celorlalți; pentru a afla răspunsuri din partea celor prezenţi în sala de seminar, este suficient să spui ce te frământă și să asculți părerea acestora.

AGENDA UNEI REUNIUNI A MEMBRILOR
8:00 - 8:30 Prezentarea noilor membri și a invitaților
8:30 - 9:30 Atelier pentru creșterea intensivă a afacerilor utilizând materialele Alfa
9:30 - 9:45 Pauză și retragerea invitaților din reuniune
9:45 - 14:00 Adresarea a trei chestiuni profesionale de actualitate de către membrii reprezentanți

Aplică pentru membership aici!

PARTICIPĂ ÎN CALITATE DE MEMBRU/INVITAT LA URMĂTOAREA SESIUNE: (vezi agenda sedintelor din stanga paginii)

Pentru informații privind următoarele sesiuni vă rugăm să contactați managerul regional la adresa de mai jos: