Misiunea noastra

Suntem o echipă cu experiență în consultanță, management, coaching și training, cercetare și inovare. Realizăm activități de consultanță și training în sinergie combinate cu activități de cercetare calitativă interdisciplinară cu scopul de a dezvolta și implementa noi produse, servicii și procese. Înțelegerea acumulată prin experiența în consultanță, training și cercetare o valorificăm transformând-o în oportunități de afaceri pentru companii.

Considerăm că prin a alege să fim deschiși față de realitatea vieții, vom ști ce contează cu adevărat. Tehnicile și metodele standard funcționează pentru probleme standard, în timp ce o investigare profundă și calitativă a comportamentului angajaților și al consumatorilor/ utilizatorilor deschide noi orizonturi pentru inovare și creștere în afaceri.

 

Expertiza noastra

1
Consultanță, training și coaching

Workshopuri orientate pe aplicarea rezultatelor seminariilor la locul de muncă

2
Cercetare calitativă

Analiza comportamentului decizional al consumatorului/utilizatorului

 
3
Informare/asistență/networking

Asistență-cercetare-testare–implementare – pentru antreprenorii inovativi


Metodele noastre

Companiile tind să vină la noi când intervine nevoia conștientă de schimbare. Privim produsele, serviciile sau procesele din perspectiva utilizatorului/clientului/consumatorului. Observăm decalajele dintre nevoile oamenilor și ceea ce companiile oferă pentru a răspunde acestor nevoi. Procesele pe care le implementăm sunt fundamentate în științele sociale.

Efortul de a recunoaște emoțiile oamenilor poate fi un proces anevoios dar rezultatele finale sunt concrete și fundamentate științific. Pe baza unei înțelegeri mai bune a propriului comportament putem schimba afacerile, comunitățile, viețile noastre în mai bine.

Ponderea serviciilor noastre

Cercetare calitativă 35%
Consultanță de afaceri 30%
Diagnoză organizațională 5%
Servicii de sănătate și stare de bine 20%
Coaching/training 10%

Cine suntem și care e filozofia noastră?

Suntem o echipă de specialiști în managementul dezvoltării și cercetare și avem ca obiectiv creșterea performanțelor în rândul organizațiilor și al oamenilor. Experiența noastră îndelungată în domeniul managementului, consultanței, inovării și al accesării fondurilor europene ne-a arătat că pentru a găsi soluții concrete și eficiente în rezolvarea problemelor complexe, este întotdeauna necesară o investigație aprofundată- cercetarea cauzelor reale ale acestora. Din acest motiv, am renunțat la metodele tradiționale de face business în mediul consultanței (abordarea simptomatică a problemei) și am abordat o altă cale, o metodă nouă, orientată spre găsirea de răspunsuri, cercetare-dezvoltare și soluții adaptate fiecărui client în parte. Prin rețeaua de competențe pe care o construim, încercăm să oferim clienților noștri cele mai adecvate competențe necesare pentru dezvoltarea continuă. Nu susținem că putem oferi totul, dar afirmăm că, prin intermediul rețelelor din care facem parte putem oferi clienților noștri cele mai bune opțiuni pentru implementarea soluțiilor necesare continuării ascensiunii.

Clienții noștri sunt prietenii noștri, partenerii noștri pe termen lung, nu doar simpli comanditari ai unor lucrări. Prietenii sunt fideli și prezenți atunci când ai nevoie de ei. Un prieten, spre deosebire de un simplu prestator de servicii, îți spune adevărul indiferent de situație: fie că nu ai capabilitatea de a face ceva, fie că ceea ce faci nu faci bine, fie că îți dorești ceva și, de fapt, nu ai nevoie de acel lucru. Un prieten te ajută cu tot ce poate pentru ca tu însuți să te înțelegi, să te dezvolți, să te corectezi, să știi mai bine de ce ai nevoie. Pe scurt, livrăm serviciul doar dacă este necesar, nu pentru că știm să te convingem că ai nevoie de el.

Așadar, dacă credeți că recunoașteți nevoie organizației dumneavoastră, fie că este vorba de o firmă sau de o instituție, dacă credeți că aveți o problemă simplă de rezolvat și aveți nevoie doar de niște soluții sau ajustări minore (proiecte, studii, etc), dacă nu aveți nevoie sau nu credeți că putem construi o relație de încredere reciprocă pe termen lung, atunci nu aveți nevoie de noi. Însă, dacă vă confruntați cu o problemă mai dificilă sau cu o provocare, și considerați că aveți nevoie de un prieten de încredere –un partener pe termen lung, atunci găsirea unei soluții unice și personalizate devine misiunea noastră. Etica noastră în afaceri ne impune ca, dacă este cazul, să le recomandăm noi un consultant prietenilor noștri–clienții noștri. Cei peste 20 de ani de experiență în domeniul consultanței și al managementului ne permit să vă recomandăm cei mai buni consultanți de pe piață.

În concluzie: Nu suntem înnebuniți după contracte și nici nu lucrăm ieftin. Explicația este cât se poate de simplă: experiența și metodele noastre de a ajunge la evidențe calitative vă aduc mai multă valoare adăugată decât serviciile concurenței tradiționale, fie ea și la nivel de firmă multinațională (Nu vă speriați: nu suntem chiar atât de scumpi!)

Viziunea noastră
Prin înțelegerea mai profundă a omului, contribuim la soluționarea celor mai complexe probleme personale, profesionale și de afaceri, la o lume mai bună pentru noi toți. Clienții noștri-partenerii noștri înregistrează creșterea performanței, gestionează mai bine problemele și iau decizii mai bune în atingerea scopurilor personale, profesionale și de afaceri.

Metodele noastre
Companiile tind să vină la noi când intervine nevoia conștientă de schimbare. Noi știm că metodele tradiționale bazate pe colectarea de date (cantitative) le-au ajutat, până în prezent, în ascensiunea lor. Tehnicile standard funcționează pentru probleme standard pentru că există, cu siguranță un beneficiu care rezultă din măsurarea sistematică și din colectarea de date. Soluțiile inovative “ Big data” acordă importanță sporită tehnologiei în scopul câștigării pieței ( la fel cum o fac de altfel numeroase alte soluții /strategii pe termen scurt precum soluția social media, open innovation, etc.) și nu creierului uman fiind astfel incapabile să furnizeze perspective privind piața, ori să releve fenomenul și schimbările din miezul afacerilor companiilor. Însă atunci când companiile sunt în pragul de a ajunge la ceva nou sau incert, identificarea și abordarea corectă a schimbărilor în comportamentul consumatorilor/utilizatorilor este un aspect de prim ordin. În astfel de situații, motivația angajaților, revitalizarea produselor, reproiectarea modelelor de afaceri mai puțin funcționale, oferirea unei direcții în inovare sau regândirea unei noi strategii pe termen lung devin aspecte problematice. Privim produsele, serviciile sau procesele din perspectiva utilizatorului/clientului/consumatorului. Observăm decalajele dintre nevoile oamenilor și ceea ce companiile oferă pentru a răspunde acestor nevoi. Procesele pe care le implementăm sunt fundamentate în științele sociale. Efortul de a cerceta și recunoaște emoțiile oamenilor poate fi un proces anevoios, dar rezultatele finale sunt concrete și fundamentate științific.

Care este misiunea noastră?
Suntem o echipă cu experiență în consultanță, management, coaching & training, cercetare & inovare. Realizăm activități de consultanță și training în sinergie combinate cu activități de cercetare calitativă interdisciplinară în științele cognitive și IT cu scopul de a dezvolta și implementa produse, servicii și procese noi. Înțelegerea acumulată prin experiența în consultanță, training și cercetare o valorificăm transformând-o în oportunități de afaceri pentru companii și oportunități pentru dezvoltare personală la nivel de individ.
Considerăm că prin a alege să fim deschiși față de realitatea vieții, vom ști ce contează cu adevărat. Tehnicile și metodele standard funcționează pentru probleme standard, în timp ce o investigare profundă și calitativă a comportamentului angajaților și al consumatorilor/utilizatorilor deschide noi orizonturi pentru inovare și creștere în afaceri.
Oamenii sunt factori determinanți în procesul de luare a deciziilor privind dezvoltarea. În acest context, sănătatea are un preț pe care îl plătim cu toții: manageri, antreprenori, angajați, consultanți etc.