CURS EVALUATOR PROIECTE

Team Co&R Development Solution în parteneriat cu Open Professional Consult susține cursul “EVALUATOR PROIECTE” între 15-17 februarie, în CLUJ-NAPOCA!

În urma examinării se obține CERTIFICAT DE ABSOLVIRE pentru ocupația “Evaluator Proiecte”, Cod COR 241263, recunoscut de către Ministerul Muncii, Familiei, Protecției Sociale și Persoanelor Vârstnice și Ministerul Educației și Cercetării Științifice

Bonus pentru absolvenții de studii universitare! Cel mai performant participant la curs va fi invitat să se alăture echipei de consultanța a Team Co&R!

Cui se adresează cursul?
Specialiștilor din instituții publice și private care au responsabilități în design de proiect, evaluare de proiecte sau implementarea proiectelor; antreprenorilor care doresc să câștige noi competențe privind evaluarea proiectelor cu finanțare europeană; angajaților din companii care urmează să fie implicați în echipe care accesează fonduri U.E. ori în echipe de management de proiect; absolvenți de studii universitare și masteranzi care doresc să obțină o calificare într-un domeniu aflat pe val.

Lectori (Cei doi lectori invitați au evaluat cca. 850 de proiecte cu fonduri europene prin programele POSCCE, POR, POSDRU, POCA, POS MEDIU, PROGRAME DE COOPERARE TRANSFRONTALIERE, PHARE CES)
Antoniu Coșier – Evaluator Proiecte, Formator, Manager proiect, Consultant
www.business-tuning.ro
Gabriel Zaharia - Trainer & Evaluator Proiecte
www.gabrielzaharia.com

Locația cursului: Str. Republicii nr.14 (latura din stg. a Casei de Cultură a studenților), Cluj-Napoca

Orarul Cursului:
15 Februarie 2016, 9.00 - 17.00 Curs
16 Februarie 2016, 9.00 - 17.00 Curs
17 Februarie 2016, 9.00 - 15.00 Curs
17 Februarie 2016, ora 15.00 Examinarea participanților la curs în prezența comisiei delegate

Metodologia
Cursul este autorizat A.N.C. (Autoritatea națională pentru calificări) în conformitate cu Standardul Ocupaţional (CNFPA).

Sunt abordate aspecte tehnice legate de planul de afaceri, fundamentarea tehnico-economică a proiectelor, inclusiv metodologia de contractare a evaluatorilor, rolul evaluatorilor şi a responsabililor de pre-evaluare a proiectelor, verificarea conformității administrative şi evaluarea eligibilităţii solicitanţilor şi a proiectelor, evaluarea relevanţei, metodologiei de implementare, evaluare strategică – relevanța, maturitatea şi coerenţa proiectului, durabilitatea, eficienţa, eficacitatea şi impactul proiectului asupra factorilor interesaţi în implementarea proiectelor, evaluarea managementului, structurii de lucru și resurselor, evaluarea operațională-aspecte tehnice și economice ale proiectelor de investiții.

Aplicaţiile practice se bazează și vor fi derulate în baza studiilor de caz, provin din exemplele propuse și alese de participanţii la curs. Exercițiile și studiile de caz - vizează proiecte sociale FSE și proiecte de infrastructură FEDR cu prezentarea metodologiilor de evaluare a relevanței proiectului din punct de vedere al obiectivelor dar și al soluției tehnico-economice, maturitatea și coerența documentației, durabilitatea proiectelor și analiza cost-eficiență în raport cu cerințele finanțatorului și necesitățile promotorilor de proiecte.

Metodele de predare utilizate de lectori sunt dinamice, interactive, adaptate stilului de învățare al publicului participant.

Tematica abordată la curs:
Ziua 1
- Noțiuni de bază și noțiuni specifice privind managementul proiectelor și procesul de evaluare a proiectelor;
- Competențe generale și specifice evaluatorilor de proiecte - comparații cu alte standarde ocupaționale în domeniul evaluării;
- Aplicarea normelor de asigurare a securității informațiilor;
- Pregătirea personală în evaluare (informații privind apelul de proiecte, profil profesional)
- Organizarea procesului de evaluare;
- Evaluarea cererilor de propuneri de proiecte. Prezentare elemente cheie din Ghidul Solicitantului;
- Prezentarea documentației proiectului (documentația administrativă și de eligibilitate, secțiunile tehnico-economice ale proiectului).
Întrebări, dezbateri

Ziua 2
- Metodologii de evaluare folosite în programele operaționale, teme orizontale, grilele de evaluare;
- Obiective generale, obiective specifice programe/proiecte;
- Verificarea cerințelor apelului de proiecte și a documentației proiectului;
- Verificarea conformității administrative și a eligibilității;
- Evaluarea relevanței, metodologiei, coerenței și maturității proiectului;
- Datele statistice şi situaţia actuală a solicitantului care justifică necesitatea implementării proiectului, externalităţile şi corecţiile rezultate;
- Planificarea activităţilor proiectului: resurse umane, financiare, logistica utilizată, echipamente IT, mijloace de transport etc.;
- Evaluarea fezabilităţii şi realismului proiectului, obiective si activităţi planificate versus termene de realizare şi resurse alocate;
- Metodologie de acordare a punctajului conform grilelor de evaluare. Tips & Tricks pe diferite Programe Operaționale;
Întrebări, dezbateri.

Ziua 3
- Soluția tehnică a proiectului. Calitatea și coerența documentației proiectului;
- Analiza fezabilităţii economico - financiare a proiectului;
- Evaluarea nivelului de risc al proiectului; Solicitarea de clarificări: moduri de prezentare ale acestora; atribuirea de note;
- Bugetul proiectului - eligibilitatea și rezonabilitatea costurilor, eficiența și eficacitatea proiectului
- Sustenabilitatea financiară a proiectului
- Exemple practice de evaluări;
- Conflicte de interese și incompatibiltăți în evaluare.
Întrebări, dezbateri.

Înregistrarea la curs:
Se face în baza transmiterii formularului de înscriere completat la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Taxa de instruire: 750 lei
Taxa include: suportul de curs și materialele auxiliare, sala de curs, coffee break, taxa de examinare A.N.C. Se acordă următoarele reduceri:
Reducere Early Birds (100 lei) pentru persoanele care achită taxa integrală până în date de 31 ianuarie 2017.
Reducere tip 1 - 100 lei pentru fiecare persoană care va participa din partea unui grup.
Reducere tip 2 - 100 lei pentru absolvenți de universitate, masteranzi.
Cumulul de reduceri se calculează Early Birds + Tip1/ Tip 2.

Modalități de plată:
Ordin de plata sau cardul, în baza Formularului de înscriere completat (acesta poate fi completat electronic pe hyperlinkul prezentat mai sus).
Contractul de formare și factura vor fi disponibile în baza datelor completate în formularul electronic!

Date de facturare:
SC Open Professional Consult SRL
Nr. Reg. Com. J40/12414/2006
CUI: RO 18898312
Sediul: București, Sector 1
Cont: RO32BTRL04501202A69156XX
Banca Transilvania

Persoana de contact:
Antoniu Coșier
Telefon 0723.497.375
Email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Gabriel Zaharia
Telefon 0721.233.269
Email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Poster:
Afis Curs Evaluator Cluj Napoca feb2017

Ultimele proiecte:

 

Solutii practice

Preferam solutiile care rezolva problemele si deschid drumuri noi!
 

Expertiza

Suntem calificati in munca noastra: managementul afacerilor si psihologie.
 

Confidentialitate

Garantam confidentialitatea prin termeni contractuali fermi, fata de oricare autoritate.
 

Experienta

Avem in spate peste 20 de ani de practica in domeniu, sustinuta cu maturitatea varstei.
 

Respect

Sunteti expertul in viata dvs: nu va dam lectii, si nici nu suntem judecatorul etic!
 

Performanta

Urmarim cresterea performantei in afaceri si rezultate personale observabile!

Cand ai nevoie de noi ...?

Lumea din jur parca a luat-o razna... si crezi ca e nevoie de o schimbare radicala!
Ai facut mult timp un lucru care a mers bine... si acum iti este greu sa inveti sa te adaptezi la ceva nou!
Abordezi o piata noua, servicii noi... si costurile unui esec ies din discutie... sau, ai prins o afacere grozava si doresti rapid rezultatele scontate...

Afacerea ta nu produce vanzarile asteptate.. si iti este teama de esec!
Increderea ta scade... cauzand un efect negativ asupra vietii tale, a echipei tale, a familiei tale!
Munca este facuta mecanic, orbeste... se pierde sensul ei, sau nu o mai faci defel!
Te cuprinde ingrijorarea, viitorul devine incert... nu se mai intrevede progresul!

Simti ca echipa si-a pierdut increderea in viziunea ta de lider...
Nu mai reusesti sa comunici obiectivele cu determinarea de odinioara...
Intrii usor in conflict tocmai cu cei pe care te bazai anterior...
Partenerii se distanteaza de tine, adoptand o atitudine pasiva fata de problemele tale...

Ponderea serviciilor noastre

Cercetare calitativă 35%
Consultanță de afaceri 30%
Diagnoză organizațională 5%
Servicii de sănătate și stare de bine 20%
Coaching/training 10%